Somatoline

Somatoline

عرضه محصولات تناسب اندام سوماتولین Somatoline
Somatoline

Somatoline

عرضه محصولات تناسب اندام سوماتولین Somatoline

کرم لاغری توتال بادی سوماتولین Somatoline

کرم لاغری توتال بادی سوماتولین Somatoline





کرم لاغری توتال بادی سوماتولین ژل لاغری قوی روز دنیا برای چربی سوزی سریع موضعی و کاهش وزن می باشد که برای سنین مختلف قابل استفاده بوده و شخص دارای اضافه وزن می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی به وزن ایده آل و تناسب اندام مورد نظر خود دست پیدا کند.




شماره تماس : 66896972 - 021

09101008810 - 09372490774


کرم لاغری توتال بادی سوماتولین کرم لاغری قوی روز دنیا برای چربی سوزی سریع موضعی و کاهش وزن می باشد که برای سنین مختلف قابل استفاده بوده و شخص دارای اضافه وزن می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی به وزن ایده آل و تناسب اندام مورد نظر خود دست پیدا کند.
کرم لاغری توتال بادی سوماتولین ایتالیایی برای لاغری و کاهش سایز در نواحی شکم پهلو ران باسن بازو و سینه ها و غبغب و درمان سلولیت قابل استفاده است و با توجه به خواص اسلیمینگ و لیفتینگ از افتادگی پوست بعد از دوران لاغری جلوگیری به عمل می آورد (برخلاف ژل لاغری های فلفل و… ) که از مزایای کرم لاغری توتال بادی سوماتولین می باشد.
ترکیبات گیاهی موجود در کرم لاغری سوماتولین باعث بالا بردن متابولیسم و گردش خون نقطه ای در محل مورد نظر شما فرضا شکم و پهلوها شده و شروع به چربی سوزی و آب کردن چربیهای زیر پوستی میکند و خیلی سریع شما را لاغر و خوش فرم میکند.
کرم لاغری توتال بادی سوماتولین برای خانم هایی که دارای افتادگی شکم بر اثر زایمان و سزارین می باشند و پس از دوران زایمان بسیار مفید بوده و نه تنها موجب لاغری و کاهش سایز سریع در نواحی شکم و پهلو ها و زیر شکم می گردد بلکه باعث بالا کشیدن پوست شکم و رفع افتادگی پوست زیر شکم نیز می گردد.
کرم لاغری توتال بادی ایتالیا بهترین و سریع ترین روش برای لاغری موضعی و از بین بردن سلولیت های زیر پوستی می باشد که علاوه بر لاغری و کاهش سایز باعث براق و شفاف شدن پوست می گردد که برای زیبایی و شادابی پوست نیز بسیار موثر است.


طریقه مصرف:

روزانه دو مرتبه صبح و شب ، روی مناطق دارای سلولیت زده و به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید.

100sabad.ir
100sabad.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.